2.2.13

nothing is lost until your mom can't find it

Har haft Harry Potter Marathon här hemma. Detta veckoslut började stressigt. På fredag städade jag först mitt rum, för annars skulle jag inte ha fått göra något. Därefter for jag till stan och träffade vänner och därifrån direkt till en fotbollsmatch. Vi spelade jämt men det känns som om jag aldrig har spelat så dåligt. Pappa kom efter mig och körde mig hem till Magga. Hann inte ens komma igenom dörren och så var vi iväg till nästa ställe. Vi for till en Maxis fest där det fanns ca 200 gäster. Det var helt roligt i början men sen fick jag höra att någon har stulit saker, så jag gick och kollade mina saker och märkte att bl.a. mina fickor var tömda, så jag trodde någon stulit alla mina saker. Därefter gick kvällen bara sämre och for hem. Idag märkte jag sedan att jag hade tagit någon annans rock och någon hade sedan råkat ta min. Så har jag också idag sökt efter mina hälsopapper och pappas väska men kan inte hitta dem någonstans. Det enda jag nuförtiden gör är tappar saker. 
Idag har jag då haft Harry Potter Marathon och ska fortsätta kolla senare. I morgon blir det då igen full rulle då jag har match och träningar, samt skall till stan efter min rock, dessutom har jag läkarbesök som jag måste göra på grund av utbyte och det kommer att ta en god stund och så måste jag också hinna läsa till franska provet. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar