2.4.13

friday avec mes amies

På fredag hade jag en jätte trevlig dag. På morgonen var jag hemma och städade mitt rum men på dagen åkte jag till stan och träffade Sotis. Vi gick omkring på Stockmann och sökte efter skor samt vi tala om allt möjligt. Efter någon timme kom Repsu med oss och vi gick runt i klädbutiker men endast Sotis köpte något. Janica kom också en stund senare med och så gick vi alla fyra till Mäkken där jag åt en halv teambox. Det var jätte gott. Vi gick till Jogo för efterrätt och jag åt en stor portion med frozen youghurt. Där satt vi i säkert 3 timmar och talade om intressanta saker. Det var jätte trevligt att träffa mina "fotbollskompisar" också utanför träningarna för att de ända ställena jag ser dem på är träningarna men det var jätte trevligt att nu också träffa dem utanför träningarna. Så roliga typer Sotis, Janica och Repsu man har alltid roligt med dem och vi har våra inside juttun. Runt sju tiden på kvällen åkte jag hem och träffade sedan Sonja. Vi gjorde chokladfondue och dippade olika frukter i chokladen. Det var så gott. Vi tittade på TV och hade roliga diskussioner såsom man alltid har med Sonja och nu sitter jag hemma framför datorn för jag kan inte somna. Jag har blivit addicted till Youtube videon så kommer säkert att sitta hela natten framför datorn med videon av x factor samt annat intressant.

Sotis köper skor 
Sotis och Repsu i Mäkken 
Jogo frozen youghurt, nam!
Janica och jag i mäkken 

2 kommentarer:

  1. oj du är så söt! :) men jag tror att det var lördag? :o

    SvaraRadera