16.3.13

if plan "A" didn't work.The alphabet has 25 more letters! Stay Cool.

För ungefär två veckor sen kom jag hem från Thailand. Det var en jätte trevlig resa, men det var skönt att vara hemma igen. Efter resan hade jag ingen lust att blogga för att bilderna jag lägger upp blir till dålig kvalite och dålig storlek. Jag vet inte vad problemet är. I varje fall så beslöt jag nu mig för att blogga i varje fall. Har sedan resan varit med vänner, haft mycket skolarbete, tränat och sett på How I Met Your Mother. Sjukt roligt TV-program. Igår var Sonja, Leona och jag på café runda dvs. vi gick runt på cafen och åt. Jag hade jätte roligt och efter vår cafe runda åkte jag vi alla hem. Idag skall jag på fotbollsmatch mot ett jätte bra lag, så vi kommer troligtvis att förlora, men ingen skillnad. Ha ett trevligt veckoslut 


Outfit: Skor Dr Martens, byxor Dr Denim och skjortan från Bik Bok



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar